یزدفردا:مدیرمسئول کانون تخصصی سلامت والعادیات استان یزد از برگزاري طرح ضيافت عشق ويژه ماه مبارك رمضان خبرداد.
مسعود کریمی با اشاره به برنامه هاي ماه مبارك ر مضان اين كانون گفت: کانون فرهنگی هنری والعادیات یزد با همکاری هیئت محبان امام هادی(ع) و پایگاه مقاومت غدیر طرح ضیافت عشق را در ماه مبارک رمضان برگزار می کند.
وي ادامه داد: اين مراسم یک ساعت قبل از نماز مغرب و عشا در موضوعات جوان و محبت، خانواده ایمانی،شرح خطبه متقین و تربیت مهدی با سخنرانانی از شهر مقدس قم برگزار می شود.
كريمي همچنين از برگزاري مسابقه پيامكي ضيافت عشق ويژه ماه مبارك رمضان خبرداد و بيان كرد: علاقه مندان به شركت در اين مسابقه بايد روزانه به 30 سوال كه از آيات قران كريم طرح شده است پاسخ و جواب خود را به سامانه پيامك کانون فرهنگی هنری والعادیات ارسال كنند.
مدیرمسئول کانون تخصصی سلامت والعادیات استان یزد در پايان تصريح كرد: افرادي كه بيشترين پاسخ صحيح را به سوالات داده باشند در مراسمي از آنان تجليل خواهد شد.
گفتنی است، کانون فرهنگی هنری والعادیات یزد در سال 1388 در مسجد امام حسین علیه السلام واقع در خیابان سوانح سوختگی شهرستان یزد شروع به فعالیت کرده است.
این کانون با توجه به فعالیت های گسترده خود در زمینه های مختلف از جمله حوزه سلامت موفق به اخذ مجوز برای تاسیس کانون تخصصی سلامت در سال 1390 گردید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا